Selasa, 17 Maret 2009

Ulubalangraja ( Napitupulu )

Pinompar ni ulubalangraja ma marga napitupulu

Songon on ma partonding ni partubu ni pinomparna

Ia pinompar ni Mamburbulang, maringanan do di sangkarnihuta Balige

Raja sipaho bungkas do tu Sigumpar, jala marpinompar disi

Raja Sieang pe bungkas do tu Parsambilan, adong do pinompar disi

Pinompar ni Raja Mulia do na maringanan di Napitupulu Balige

  1. Siangkangan ma Marbulang na sian sangkarnihuta balige
  2. Raja Sipaho ma siangkangan sian pinomparni Sibegulaos
  3. Raja Sieang ma na nomor dua na marhuta di parsambilan
  4. Raja Mulia ma na paitolu na marhuta di huta Napitupulu

Molo menurut au sandiri molo Napitupulu MuliaRaja sarupadi tu Napitupulu Paniangan

Seperti inilah yang saya ketahui tentang Pinompar ni napitupulu,

Ini saya kutip dan pelajari dari beberapa buku yang saya cari di perpustakaan daerah Sumatra utara. Menurut saya walaupun Napitupulu itu banyak seperti: Raja Sipaho, Raja sieang, Raja Mulia. Yang pasti kita itu semua satu nenek moyang dan sama2 Keluarga besar Napitupulu.

Tarsongon au sandiri, molo au boru napitupulu sian MuliaRaja No 17, ima natua2 maringan di balige di jalan Napitupulu Bagasan. Namanubuhon au ima Boru Tampublon lumbanatas.

Sangatlah perlu buat kita semua penerus dari napitupulu kedepannya kita semua sangat berharap agar tau napitupulu darimana dan nomor berapa. Agar kita tidak disebut batak dale yang mana artinya tidak tau asal usul napitupulu itu hanya tau bahwa ia marga napitupulu atau boru napitupulu.

Molo mataniari napitupulu molo na huboto saotik molo so salah boru siburian.

Sononon majolo sian au tentang napitupulu nahuboto.

Molo adong do na hurang manang nasalah na hubahen on, harap partisipasi dari iboto, angkang, anggi niba dohot bere. Asa boi ma muse di perbaiki manang nitambai aha nahurang manang aha nanaeng ni perbaikan.

6 komentar:

  1. Kalo ada yang punya tarombo Napitupulu sakkarnihuta bagasan tlg dong email ke saya, krn ibu sy keturunan dr sana yg mamukka huta di Anggoli Tapteng, trims n horasszz

    BalasHapus
    Balasan
    1. Mauliate appara...
      Napitupulu sangkarnihuta = salimbabiat..
      Alamat email??
      Asa hu email appara...

      Hapus
    2. Horas Appara, bolehlah tarombo napitupulu salimbabiat di share tu ahu tong, kebetulan langkaku sian Op. Raja Babalubis...jadi naeng hu patakkas, piga do anakni raja babalubis on.
      Mauliate parjolo

      Hapus
  2. kalo anak dari ulubalang raja no 1.Marbulbula dan no.2 Begulaos lantas partubuon ni Bonanionan (Pardede) dimana? Tarompo Raja Sieang ; anak Napitupulu ada dua; 1 Raja Salinbabiat 2. Raja Ulubalang Raja; Anak dari Ulubalangraja ada 2; no.1 Raja Songkalbarita (Sibegulaos) no. 2 Raja Bonanionan (Pardede) anak dari Songkalbarita (Sibegulaos) 3; no. 1 Raja Sipangko no.2 Raja SiEang, no.3 Raja Muliaraja; jadi kalau kita mencari nomor dan berkaitan tu Ompung,Bapa Abang Adik, kita harus melihat Silsilah mana yang di pakai, karena sebagian Pomparan ni Raja Sipangko demukian juga Pomparan ni Raja Muliaraja, dan hampir semua gomparan ni Raja Bonanionan (Pardede) tarombo dari Napitupulu itu sama tengan tarombo Raja Sieang; dan Pardede itu dalam pergaulan sehari-hari pun kalau ketemu dengan Gomparan ni Raja Songkalbarita (Sibegulaos) merasa partubuonnya Lebih dekat.

    BalasHapus
  3. Naeng manukkun do au akka akkang,anggi dohot bere
    Au br harianja omak sian bapa ku br napitupulu, na hallet hu mrga napitupulu, boi do manang daong au rap dohot hallet hu on, baen jo penjelasanna akka dongan

    BalasHapus
    Balasan
    1. Maksudni "omak sian bapakku" aha?? Oppung borumu do napitupulu???
      Dang jelas. Nga oma sian bapak.. manang omak ni bapa do?? Dia do??

      Hapus